Pinza vietii

618x464_1389370168bf262a9c

Am pus in ac prietenia si amorul 

Si am tesut cu ele pinza vietii

Mii nouri negri mi-au umbrit decorul,

Dar am gasit speranta in lumina diminetii.

Am pus in ac un gram de fericire

Si am brodat cu el pacea interioara,

Dar timpul mi-a sapat in amintire

Si mi-a lasat adesea o senzatie amara.

Am pus in ac tot ce aveam mai bun in mine

Si capatul l-am innodat

Pe pinza vietii am tesut iubirea pentru tine

Si Dumnezeu de sus ne-a binecuvintat.

Autor – Cristina Birca 

Lasă un răspuns

