De dorul tau, iubita Mama

mothers-love

De dorul tau, iubita Mama, ochii imi sunt innourati

Si-n suflet ploi cu grindina nu contenesc,

Sunt o multime de copii in lumea asta fara tati,

Dar mai nefericiti sunt cei ce n-o aud pe Mama spunind Te iubesc.

De dorul tau, iubita Mama, gindul mi-e indoliat,

Mi-e dor de soarele cu care imi zambeai,

Mi-e dor in doua sa mai stam la sfat

Si cand grabita pleci, sa-ti zic: Mai stai!

De dorul tau, iubita Mama, pomii au incaruntit

Si iarba din gradina a pierit de dorul tau

Iar sufletul fara iubirea ta s-a-mbolnavit,

Caci nu-i mai zice astazi nimenea: Te voi iubi mereu.

Autor – Cristina Birca 

Lasă un răspuns

