Inghetata de post ?

inghetata

Frumoasa … apetisanta … sexy … cocheta .. dulce .. – asa arata prima inghetata din care m-am infruptat de cind sunt la Londra. Nu am putut sa rezist tentatiei, chiar daca e post si-apoi cind trece masina de inghetata pe strada noastra cozile care se fac in spatele ei n-au cum sa te lase nepasator. 

Am dat 1,5 lire pe ea si asta pentru ca mi-am luat o portie medie. Acasa din banii astia imi luam doua inghetate din cele mai luxoase, dar cum era sa aflu gustul unei inghetate europene daca ma zgirceam la bani ? Si macar sa fi meritat banii astia, dar, din pacate, am ramas profund dezamagita. Inghetata londoneza s-a dovedit a fi foarte satioasa si mai putin delicioasa. 

Mi-a luat mai bine de 20 de minute sa ii fac vesnica pomenire, in timp ce sotul meu asa si n-a mai putut sa-si manince pina la capat portia dubla. Mai mult de atit, inghetata lui a stat vreo 15 minute la temperatura camerei si cind ne-am uitat in farfurie se topea apa si nicidecum lapte sau crema alba – cum obisnuiau eu sa o savurez acasa, in Moldova. Mi-am promis ca nu o sa mai gust in viata mea inghetata londoneza sau cel putin nu din asta frumoasa la exterior si ordinara pe dinauntru.  

Lasă un răspuns

