De cand …

2 (1)

De cand am incetat sa cred in fericirea noastra

Necontenite ploi imi bat indoliate la fereastra

Si patu-i parca un sicriu in care viata-i lunga asteptare

Fara iubirea noastra n-am vazut demult un rasarit de soare.

De cand traim in certuri si reprosuri ce ranesc

E tot mai fals si mai amagitor al nostru Te iubesc

De cind ne pasa de straini mai mult decit de noi

Purtam in suflet doar furtuni si ploi.

De cand in inima dezamagirea cioburi mi-a lasat

Iubesc cu frica ca nu ma iubesti cu-adevarat

Ziua de maine nu-mi mai pare luminoasa

De cand de fericirea noastra nu-ti mai pasa.

Autor – Cristina Birca

Lasă un răspuns

