Teo Trandafir: Nu cred ca statul pe telefon e un lucrul rau

Teo-Trandafir-Kanal-D

Indragita prezentatoare tv Teo Trandafir nu vede nimic rau in dependenta oamenilor de telefon. De curand, intr-una din emisiunile sale, Teo Trandafir a declarat:

„Nu cred pina in panzele albe in ipoteza ca statul pe telefon e un lucru rau, pentru ca s-ar putea ca in telefonul cela sa fie cele mai importante lucruri pentru tine pana atunci. Daca iubirea vietii mele, in acest moment, este pe telefon, eu ma ridic si ies din emisie. Daca iubirea vietii mele imi spune in acest moment „Am avut accident”, ies din emisie… „.

Asta Da femeie!Sa pui oamenii importanti din viata ta mai presus de cariera care iti asigura existenta, e o dovada clara ca pacea sufleteasca valoreaza mai mult decat tot aurul lumii. 

Lasă un răspuns

