Dana Rogoz se muta in casa noua

Dana-Rogoz-îşi-aniversează-ziua-de-naştere-la-Paris

De doi ani, Dana Rogoz isi renoveaza propriul cuibusor. Cu aceasta ocazie, vedeta tv a vorbit recent pentru telespectatorii Kanal D despre noua ei achizitie: 

„N-a costat extraordinar de mult. A fost o casa veche de la 1900, pe care noi am renovat-o. Am luat-o … imediat dupa ce ne-am casatorit. A fost prima noastra investitie si e o prima mea casa … Castig salariu de la 8 ani si deci pot sa zic asa ca fac 30, deci de vreo 20 de ani, economiile mele au intrat in aceasta casuta. Nu e o casa de milionari, e o casa micuta si asa … spatioasa”, a declarat Dana Rogoz.

„Sper ca in septembrie, cand va fi ziua mea de 30 de ani, voi aniversa aici. Sper sa fie gata. E foarte spatios dormitorul. A fost initial cred ca livingul casei, dar noi am renovat mansarda si am mutat livingul sus. E o zona, care ne place foarte mult … Apreciez foarte mult casele de la 1900, am incercat sa pastram parchetul original, lemnul vechi al casei, caramizile … Noua ne place valoarea veche, autentica a caselor. Casa e in plin santier” , a adaugat vedeta. 

Lasă un răspuns

