Helena Rinaldi: Singurul meu regret a fost faptul ca nu am mai adus pe lume inca un copil

helena-2

La cei 48 de ani ai sai, celebra actrita de origine braziliana, Helena Ranaldi, cunoscuta pentru rolurile sale din telenovelele: Lacos de Familia/Legaturi de Familie, Mulheres Apaixonadas, Senhora do Destino/ Stapana Destinului, Paginas da Vida,  se declara o femeie libera si independenta, realizata in plan profesional. Despre aceasta actrita a vorbit in cel mai recent interviu al sau oferit revistei Quem. 

Niciodata nu am fost o femeie supusa. Intotdeauna am muncit, am avut banii mei si independenta. Niciodata nu am fost dependenta de un barbat. Relatiile in care am fost implicata s-au soldat ca o completare si nicidecum ca o necesitate. Cred ca femeile in ziua de azi sunt defavorizate. Toate ființele umane au o latură feminină și un bărbat în interiorul lor. Barbatii, in schimb, sunt foarte agresivi, egoisti, individualisti, dar au si o latura feminină, care este sensibilitatea, iubirea, generozitatea, a declarat actrita. 

Helena-Ranaldi-2

Frumoasa bruneta a mai dezvaluit ca dupa 25 de ani de cariera in cinema, meserie pe care o iubeste la nebunie, se simte in sfarsit implinita. Cat priveste frumusetea ei, Helena Ranaldi recunoaste ca arata atat de bine odata cu trecerea anilor datorita tratamentelor estetice:

Prima dată m-am dus la un dermatolog pe cand aveam 30 de ani. M-a ars soarele, iar medicul mi-a zis ca daca as avea grija de mine, în 10 ani pielea mea ar arata mai bine. Astăzi, folosesc  creme in jurul ochilor, gâtului, si  praf compact cu protecție solară și am făcut unele tratamente estetice. Mi-am injectat botox doar o singură dată, dar nu-mi place. Dupa aceasta interventie nu mi-am putut misca fata. Cred că un actor nu-si poate pierde expresia. De asemenea, maninc sanatos și practic pilates. Doar pizza ma impune sa urmez o dieta. 

helena_ranaldi

Chiar daca, la varsta ei, are corp de zeita si chip de femeie fatala, actrita care e mama unui baiat in varsta de 17 ani rezultat din prima ei casnicie, nu are la moment un iubit. De curand, Helena Ranaldi s-a despartit de actorul  Allan Souza, cu 20 de ani mai tanar ca ea, dar asta nu o impiedica sa mai creada in casnicie. 

Cred in casatorie. Căsătoria pentru mine este o întâlnire inexplicabila. Nu cred că e vorba doar despre doi oameni care trăiesc împreună. Există mulți oameni care trăiesc împreună și se numesc căsătoriti, dar nu au o relație de facto de căsătorie. Căsătoria pentru mine este complicitate, prietenie, loialitate, fidelitate. 

Cat priveste dorinta de a mai avea copii, actrita sustine ca desi pe cand a devenit pentru prima data mama, nu intentiona sa mai repete experienta, cu trecerea anilor singurul ei regret a fost faptul ca nu a mai adus pe lume inca un copil. Imi place sa fiu mama. Am fost intotdeauna o mama mereu prezenta la datorie. Nu mi-am lasat fiul cu dadaca. Am fost o mama cu norma intreaga, a declarat Helena Ranaldi.  

Lasă un răspuns

