Lectie de viata

Lady-Vengeance

Cu cat mai mult intuneric se face in viata dusmanilor mei, cu atat mai multa lumina apare in labirintul vietii mele. Intunericul lor e lumina mea … Durerea lor e linistea mea, increderea mea ca exista un Dumnezeu pe lumea asta, care ne este martor la toate bunele si relele pe care le comitem cu sau fara intentie.

Lacrima dusmanilor mei nu e bucuria mea, dar nici durerea mea. Lacrima lor e victoria mea, triumful meu, razbunarea mea in razboiul pe care ni l-am declarat unul celuilalt. Stiindu-i pe ei ingenuncheati, ma vad pe mine incoronat. Suna dur, inumai si fara scrupule ? Asta e adevarul. Cu cat mai mult rau faci, cu atat mai mult intuneric vei gasi in viata ta, iar raul tau va fi intr-o buna zi rasplatit cu bine celor pe care i-ai facut candva sa sufere.

Lasă un răspuns

