Dorian Popa: Fac si eu multe rele, dar incerc sa lucrez cu ele

dorian-popa

Interpretul Dorian Popa a fost astazi invitat in platoul emisiunii Teo Show de la Kanal D. Cu aceasta ocazie, Dorian a vorbit despre cariera sa, dar si despre cit de mult timp acorda el imaginii sale.

Pentru mine, cel putin, este cineva sus acolo, care mi le orinduieste exact dupa cum mi le orinduiesc eu aici. Fac bine, bine vine … fac rau, vine rau. Si mi-am dat seama ca fiind mult mai linistit, mult mai in banca mea, mult mai intelegator, mult mai calm … mi se intoarce mult mai mult bine si atunci incerc sa lucrezi cu mine mult mai mult, sa fiu un om mult mai bun. In materialul din mine este destul de mult rau si atunci eu trebuie sa lucrez cu mine , sa elimin din raul ala. Imi scria cineva pe Facebook: Domnule, tu esti perfect si nu faci nici o greseala, esti curat ca lacrima! Fac si eu multe rele, dar incerc sa lucrez cu ele, sa nu le mai fac a doua oara sau daca le fac a doua oara, macar sa nu le fac si a treia oara si tot asa pina scap de cele mai multe rele din mine, a declarat artistul. 

Cit priveste aspectul fizic, Dorian a recunoscut ca pierde foarte mult timp privindu-se in oglinda:

Sint persoana publica si sunt de parere ca imaginea este una dintre uneltele cu care muncesti in acest cimp al muncii si imaginea trebuie sa fie impecabila, a declarat Dorian. 

In aceeasi emisiune, Dorian Popa a anuntat ca urmeaza sa lanseze in scurt timp un nou single, de aceasta data de unul singur si ca are planuri mari pe viitor sa-si intemeieze o cariera in televiziune. Sa-i fie intr-un ceas bun ! Televiziunea romana are nevoie de oameni frumosi si talentati ca el !

Lasă un răspuns

