Lectie de viata: Trecutul

ffs_11_shoes

Omul care isi ascunde trecutul, fie o face pentru ca a suferit, fie pentru ca undeva in trecutul sau i-a facut pe altii sa sufere. Trecutul nostru e oglinda constiintei noastre, o oglinda pe care o pastram linga noi cu trecerea anilor si in care ne privim ades pentru a ne aminti zambetul sau lacrima care ne-a brazdat obrajii si care a lasat in urma ei un buchet de riduri, ce astazi nu ne lasa sa pasim inainte impacati sufleteste, fara regrete, fara suspine, fara suparari …

Ne ascundem trecutul, de teama sa nu fim judecati … Ne ascundem trecutul din dorinta de a ne schimba viata in bine … diun dorinta de a uita lucrurile care inca ne mai fac sa suferim… Ne ascundem trecutul, pentru ca in el nu mai putem repara nimic … Am lasat in el o parte din noi, o parte mai putin placuta lumii si de ce nu noua insine … Cine am fost noi in trecutul nostru, in trecut am ramas … 

Vom tine departe de toti acest episod sumbru din viata noastra, pentru ca prezentului si viitorului nostru se cuvine sa-i daruim un alt Eu … unul mai bun, mai demn de dragostea si respectul tuturor, pe cand trecutului, trecutului nu ar mai trebui sa-i dam importanta. Lui se cuvine doar sa-i datoram multumire si recunostinta pentru lectia oferita si constientizarea faptului ca tot ce am trait candva, tot cine am fost candva, a pus o piatra de temelie la ceea ce am ajuns astazi. Nu-ti fie rusine de trecutul tau! Lasa-i pe oameni sa vada in tine un om puternic care s-a infruntat pe sine insusi si care a ales sa renunte la el cel de altadata pentru un maine mai bun si mai frumos! 

Lasă un răspuns

