Mihaela Tatu: Am schimbat acum 2 ani macazul la 180 de grade si m-am apucat de public speaking

0-319153-tatu_8a305bd43a

Mihaela Tatu a fost de curand invitata in platoul emisiunii Teo Show de la Kanal D. Cu aceasta ocazie, indragita prezentatoare a vorbit despre problemele ei de sanatate cauzate de tiroida si lupta inversunata pe care o duce zi de zi cu aceasta.  

„Daca starea sanatatii mele nu s-ar fi deteriorat, probabil ca n-as fi bagat in seama toate aceste transformari, care au inceput …tiroida a luat-o pe miriste zdravan de tot si probabil ca din cauza ei mi s-a intamplat ce mi s-a intamplat, apoi mai incep niste noduli pe ici pe colo … Am gasit un nutritionist extraordinar de bun in Bucuresti .. A trecut doar o saptamana si ma simt mult mai bine”, a declarat Mihaela Tatu. 

515294l-581x0-w-45e9549a

Fosta gazda a emisiunii televizate De trei ori femeie a mai adaugat:

„Niciodata nu am mancat in ultima perioada mult … mancam la ore nepotrivite, poate combinatii nepotrivite si cu o anumita furie pe care ti-o da nu intelepciunea timpului, ci probabil starea de spirit … „. 

Intrebata daca a renuntat definitiv la cariera in televiziune, Mihaela Tatu a dezvaluit:

„Ma intorc oricand, daca mi se mai propune o emisiune care sa-mi placa, o emisiune in care sa ma regasesc .. doar ca de-a lungul timpului am vazut ca nu exista interes .. Am schimbat acum 2 ani macazul la 180 de grade si m-am apucat de public speaking, adica de vorbire libera, de dictie, de logopedie. M-am apucat si am facut scoala, sunt membra a unui club de oratorie care functioneaza in tara de 6 ani … si care in America are o traditie de 9 ani. Noua ne lipseste in scoli oratoria, drept care exista clubul acesta care o compenseaza. Ma ocup de copii, de profesori, de medici, de cei care isi doresc sa vorbeasca in public”. 

13835533302a7ccb25

Cat priveste defectele pe care nu le-ar accepta la un barbat, Doamna Tatu a raspuns scurt, clar si cuprinzator – PROSTIA! Fosta prezentatoare a mai dat de inteles ca are o slabiciune nebuna pentru barbatii chei cum ar fi celebrul actor Vin Diesel, iar ca sa dea o lectie de optimism telespectatorilor, Mihaela Tatu i-a indemnat pe toti sa-i urmeze exemplu, sa iubeasca viata cu bune si cu rele si sa ramana mereu motiv de bucurie pentru cei dragi:

„Aveam 21 de ani cand m-am casatorit. Mi-aduc aminte si acum, Dumnezeu sa-i odihneasca pe parintii mei, statea tata in tocul usii si o tinea pe mama dupa umar si cand am plecat cu Tatu, tata, pentru prima oara cand l-am vazut lacrimand si a zis: Nevasta, ne-a plecat bucuria din casa. Asta e soiul meu. Prietenii mei ma stiu. Daca ma suna dimineata, eu ma bucur ca m-am trezit … si nu ma doare nimic”.  

Un răspuns to “Mihaela Tatu: Am schimbat acum 2 ani macazul la 180 de grade si m-am apucat de public speaking”

  1. Tiboaca Gratielatiboaca Says:

    Buna se oate slabii frumos si sanatos cu bani putini , dar cu multa ambitie eu am slabit 40 de kg intr- un an de zile. Si noi oa meni simpli putem sa fim frumosii si sanatosi . Daca doriti mai multe detali mai discutam

Lasă un răspuns

