Bianca Dragusanu: Sunt libera si sunt independenta, dar mult prea ocupata pentru o relatie

bianca-dragusanu

Bianca Dragusanu a fost de curand invitata in platoul emisiunii Teo Show de la Kanal D. Cu aceasta ocazie, frumoasa roscata a vorbit despre noua sa ocupatie – rochiile de mireasa, de nasa si domnisoara de onoare la care lucreaza de ceva timp cu ocazia nuntii surorii sale, dar si despre marile iubiri din viata sa de pana acum. 

„Am facut cateva rochii de mireasa, rochii pentru domnisoare de onoare si binenteles rochii pentru nase. Adica muncesc intens in ultima perioada, ma focusez asupra pasiunii mele si sunt foarte fericita ca timpul meu il petrec asa – cum imi place mie. E mai bine acum, pentru ca acum prefer sa-mi daruiesc povestea de dragoste, daca exista decat sa povestesc. Inainte povesteam si uitam sa mai traiesc si sa simt. Am si eu o varsta, cred ca m-am maturizat si prioritatile si gandurile mele sunt altele in momentul de fata”, a declarat Bianca Dragusanu.   

Bianca-Dragusanu-istorie

Roscata a mai adaugat: 

„Barbatul care m-a iubit pe mine cel mai mult este Victor Slav. Iar despre Victor … trecutul e trecut, prezentul inca nu stiu exact ce-nseamna, dar despre Victor intotdeauna am sa vorbesc la superlativ, pentru ca asta a insemnat el pentru mine – ceva la superlativ”.  

Cat priveste prezentul, se pare ca Bianca si-a invatat lectia si acum prefera sa tina departe de ochii lumii tot ce simte:

„Sunt libera si sunt independenta, dar mult prea ocupata pentru o relatie … Eu pot sa iubesc in tacere si in secret la nesfarsit, ani de zile, pentru ca o iubire nu apare si dispare asa cand vrei tu si cum vrei tu. Pauza asta in care iubesti pe cineva in tacere eu o identific cu o suferinta… Nu am sa spun pe cine iubesc, doar am sa iubesc. Mi se pare inutil sa ma destainui, pentru ca se vor trage concluzii aiurea. Poate dragostea in momentul de fata nu este impartasita … „.  

bianca-dragusanu1

Intrebata despre cel mai frumos cadou primit vreodata, fosta doamna Slav a declarat:

„Cadoul in sine nu cred ca are o mare importanta, , dar modul in care ti-l ofera si contextul in care ti-l ofera spune totul despre om. Veneam o data de la cumparaturi si m-a rugat frumos sa-l anunt cand ajung cu aceste cumparaturi in parcarea subterana sa vina sa ma ajute …. fostul meu sot .. si m-a asteptat in parcare cu un buchet imens de flori. Mi-a topit inima!”.

Despre fostul ei sot, Bianca are doar cuvinte de lauda:

„Victor intotdeauna e mai frumos, mai bun, mai dulce, mai mai … Intotdeauna numai la superlativ despre el, indiferent care e relatia si situatia dintre noi doi, intotdeauna am sa-l iubesc… Victor este un om care inaintea lui pune pe ceilaltide langa el. Si asta e o mare calitate, pe care n-am intalnit-o la multi oameni. Sa te gandesti in primul rand la omul de langa tine decat la tine. Mie imi place sa cred in sinceritatea oamenilor si nu am nici o teama sa iau teapa cateodata. Asa e viata! Sunt constienta ca voi fi dezamagita, dar asta e. De unde cazi, de acolo te ridici!. De la fiecare am avut cate ceva de invatat si am invatat. Fiecare varsta are iubirea ei, traiesti altfel, iubesti altfel, viziunea e altfel. Fiecare relatie pe care am avut-o a fost o lectie de viata pentru mine si o sa-mi aduc aminte de fiecare in parte cu mare drag, pentru ca am iubit in felul meu la momentul ala”. 

img3

In ciuda esecului pe care l-a gustat in dragoste, Bianca inca mai crede in casnicie si isi face planuri frumoase pentru un viitor apropiat. Vedeta se vede deja mamica in 2 anisori. 

„In urmatorii 2-3 ani ma vad cu 2 fetite si cu o familie foarte frumoasa facand Craciunul impreuna, toti la brad .. Asa e in viziunea mea. Acum ce-o vrea Dumnezeu, dar eu asta imi doresc si nu e nimic iesit din comun, sunt o femeie normala”, a declarat Bianca Dragusanu. 

Un alt subiect al emisiunii a fost putinele operatiile plastice, care potrivit vedeti o fac sa se simta bine in pielea ei. 

„Nu mi-am marit buzele de foarte multa vreme si nu simt nevoia sa o mai fac. In schimb, ma preocup foarte tare de ceea ce inseamna corpul meu si organismul meu si de ceva timp fac sport intensiv. Am un antrenor personal, care ma solicita saptamanal. Nu am foarte multe operatii. Mi-am pus sanii, mi-am facut dintii, sunt chestii pe care 80% din femeile din Romania si chiar din show bizz le-au facut deja si mi le asum. Si daca as vrea sa-mi fac nu ar fi nici o problema. Daca asta ma face pe mine fericita, nu cred ca deranjez pe nimeni”.

Lasă un răspuns

