Poezie pentru pici: In burtica la mamica

baimareanca-de-15-ani-gravida-3-luni-si-jumatate1348328879

In burtica la mamica

Am fost cel mai cumintel

Si bunelul si bunica

M-au crezut rege-n castel.

Ma trezeam de dimineata,

Nu ceream decat mancare,

Mami imi dadea dulceata

Si eu fuga la culcare.

Au fost, zau, vremuri frumoase,

Mami a mea inflorea,

Mancand prajituri gustoase

Rasfatata de tata.

Acum in burtica ei

Nu mai este nimenea

Regi in casa suntem 3:

Eu, taticu si mama. 

Autor- Cristina Birca

Lasă un răspuns

