Cleo Pires: „Frumusetea nu mi-a decis niciodata soarta”

cleo-pires1

Actrita de origine braziliana Cleo Pires, cunoscuta pentru rolurile sale din telenovelele Salve Jorge siAs Brasileiras, a oferit de curand un interviu revistei Quem in care a vorbit despre personalitatea ei din spatele micilor ecrane, dar si despre cei mai bine de 20 de ani de cariera incununati cu succes. 

Am o latura sexy puternica in mine. Unii oameni simt nevoia mai des sa o scoata la iveala, printre ei ma numar si eu … Gelozia ? Nu mi-a placut niciodata sa mi-o asum. Gelozia are si o latura buna: cea de a purta cuiva de grija. Eu sunt foarte iubitoare si grijulie. Sunt geloasa si posesiva, dar incerc sa ma controlez, pentru ca pretuiesc libertatea si individualitatea, atit a mea cat si a persoanei de langa mine. Gelozia face mai mult rau celui/celei care isi trateaza persoana draga ca pe un obiect ce ii apartine, a declarat Cleo Pires.

afe4927bd26f

Cat priveste secretul siluetei sale superbe cu care se mandreste la cei 32 de ani ai sai, actrita sustine ca este o fana a curelor de slabire. 

„Îmi place să mănânc. Poate ar trebui sa tin cura de slabire, dar mancarea e atat de delicioasa cand o armonizezi cu un pahar de vin.Gust lucruri diferite, ador sa mananc ciocolata cand vizionez un film! Ador sa servesc sucuri… Nu refuz nimic! … Nu-mi place sa pierd timpul alegand cu ce sa ma imbrac. Imi place sa arat bine cu ceea ce am. Frumusetea nu mi-a decis niciodata soarta, insa cand ma uit in oglinda si nu ma simt frumoasa, stiu ca trebuie sa actionez din interior. Frumusetea inseamna sa te simti bine in pielea ta. Cu toate astea, ador machiajul. Sufar de melasma(pete pe piele), deci nu pot sa suport lumina zilei, motiv pentru care cand ma trezesc ma dau cu fond de ten”.

cleo-pires-50489

In cadrul aceluiasi interviu, indragita actrita a recunoscut ca nu este o fire matinala, intrucat e prea lenesa sa iasa din zona ei de confort si ca se considera o persoana talentata, lucru dovedit si de piesa inregistrata recent impreuna cu  tatăl său, Fabio Jr. „Da sunt o persoana talentata. Am cantat dintotdeauna, desi nu ca un adevarat profesionist.Stiu ca ma pricep la multe lucruri. Marea mea vocație este filozofia. Am o vocație de a filozofa. Și îmi place să fiu actriță, de asemenea” , a declarat Cleo. 

Lasă un răspuns

