Mi-e teama ca te-am pierdut

acux5tCI

Mi-e frica sa privesc in ochii tai,

Caci am lasat multa tristete-n ei

Si stiu ca ma vor blestema

Nefericita langa altul daca m-ar vedea.

Mi-e frica sa te sun si sa-mi dea mereu ocupat

Sau si mai rau de-atat- sa-mi zici ca m-ai uitat,

Mi-e frica sa te-aud ca nu mai vrei sa stii de mine,

Ca intre noi ramas-a prea mult rau si nici un gram de bine.

Mi-e frica ca iubirea ta o sa ma bantuie o viata

Si neputinta sa te am am s-o pastrez mereu in fata,

Mi-e frica ca la infinit am sa te-astept plangand

Si numai umbra mea va fi cu mine suspinand.

Autor – Cristina Birca

Lasă un răspuns

