Vera Fischer: „Am o problema serioasa la menisc”

verafischer3

Indragita actrita de origine braziliana Vera Fischer, cunoscuta pentru rolurile sale in telenovelele Lacos de Familia/Legaturi de Familie si O clone/Clona, a oferit de curand un interviu, in care a vorbit despre secretele ei de frumusete la cei 63 de ani impliniti.

„E o varsta la care pui foarte multe kg pe tine si scazi foarte greu in greutate. Nu e ca la 20-30 de ani, cand urmezi o dieta si pierzi usor kilogramele acumulate. De asta, cu totii trebuie sa ne asumam varsta pe care o avem. Am oglinzi in toata casa, ca sa ma admir in ele. In ziua de azi, foarte multi oameni uita sa aiba grija de ei. Eu nu pot sa fiu indiferenta fata de mine insumi. Imi place sa ma imbrac cu gust, nu fac tratamente fasciale, dar cumpar creme. Ma dau cu ele pe fata, miini, buze si merg la culcare”, a declarat actrita. 

In cadrul aceluiasi interviu, actrita a vorbit si despre problemele sale de sanatate, care i-au tot dat batai de cap odata cu trecerea anilor:

„Am fost lenesa in ultimul timp. Am avut multe probleme la genunchi. Am facut miscare toata viata mea, am facut balet clasic și jazz, când eram mai tânăra. Acum am o problemă serioasă la menisc. Urmeaza sa ma operez, dar mai intai voi filma pentru o telenovela, chiar de o voi face schiopatand”.  

Actrita a mai dezvalui ca in cei 40 de ani de cariera la tv a facut tot ce era posibil in televiziune, iar acum nu-si doreste decat sa incerce un gen nou: o emisiune de umor, o comedie, ceva diferit de telenovelele in care ne-am obisnuit sa o vedem. 

Lasă un răspuns

