Cristina Cioran: E foarte greu sa traiesti la comun

Cristina-Cioran-Draga-mea-prietena

Indragita prezentatoare tv si actrita  Cristina Cioran a fost astazi invitata intr-o emisiune tv de la Kanal D, unde a vorbit despre experientele sale traite in realityshow-ul Ferma vedetelor. Cu aceasta ocazie, Cristina a dezvaluit ca a invatat sa faca branza si acum a ajuns o experta in domeniu. 

„Eu nu am fost la tara. Nu am rude la tara. Am vazut cal, vaca, dar capre nu am vazut niciodata de aproape, doar din tren …(La Ferma vedetelor) Era foarte frumos pentru ca era zapada cand am ajuns. Ne spalam pe alocuri si in lighean, pana cand am impromizat un fel de capita unde ne mai turnam asa usor usor apa. Eu nu ma asteptam sa stau foarte mult acolo. Eu ma asteptam sa stau vreo 3-4 saptamani maxim pana sa zic Eu vreau acasa, pentru ca nu am crezut ca o sa rezist, dar in timpul jocului, show-ului, nu-ti vine sa pleci, nu-ti vine sa cedezi, nu-ti vine sa zici gata imi iau jucariile si plec”, a declarat Cristina Cioran.

cristina_cioran_0

Prezentatoarea tv a mai adaugat: ” Acolo mancam in functie de ceea ce primeam. Mancam in special mamaliga cu branza, pe care eu o faceam …experta in branza. M-au invatat sa fac .. si imi aduceam si eu aminte cand ne invata mama branzica pe aragaz, punand otet, caci facea branzica dulce, dar aici faceam cheag”.

In aceeasi emisiune, actrita a dezvaluit ce i-a lipsit cel mai mult la Ferma vedetelor si a vorbit despre alte incercari la care a fost pusa departe de viata confortabila pe care o ducea pana mai ieri: 

„Am simtit lipsa intimitatii si cand spun asta ma refer la toaleta, dus … cineva spunea ca comunistii au reusit sa distruga intelectualitatea, rapindu-le lucrurile care ii fac sa fie oameni: toaletele … E foarte greu sa traiesti la comun…Era foarte greu sa mentii curatenia, eram multi, era un noroi, dar am incercat sa inventam tot felul de formule. Era imposibil .. nu scapam de noroi… Soba nu facea fata .. vedeam cerul liber … Nu mi-era frica de paiangeni. Mi-e frica de ursi, mistreti, gaini. A trebuit sa ma duc sa fac curat la gaini, aoleu, pe langa faptul ca sunt niste mizerabile imputite ca am zis ca nu mai mananc pui si gaina in viata mea, pentru ca e ceva, fac acolo unde se oua … Mai bine capra decat gaina!”.

Cum s-a tratat Cristina Cioran de socul prin care a trecut la ferma ? Reteta a dezvaluit-o chiar ea: 

 „Primul lucru pe care l-am facut(ajunsa acasa) a fost un dus, dupa care mult sex, dupa care iar o baie lunga”. 

Lasă un comentariu