Vestitul actor turc, Engin Ozturk, recunoaste ca nu a fost un copil rasfatat

0000011

Vestitul actor turc, Engin Ozturk, cunosc pentru rolurile sale din serialele Suleyman Magnificul si Fatmagul, a oferit de curand un interviu pentru revista ELLE, ocazie cu care a vorbit despre pasiunile sale din copilarie si dragostea pentru actorie. 

„Am inceput sa practic sport inca din anii de scoala. Pe atunci jucam fotbal si practicam judo. In scoala medie am inceput sa joc volei si am continuam 8 ani sa exersez acest gen de sport. Nu m-am lasat niciodata de sport, chiar si in universitate il practicam. La moment, practic crossfit. Plus la toate ador sa privesc competitiile de tenis”, a declarat actorul. 

Intrebat daca a fost un copil timid, caruia ii placea sa se retraga in singuratate, Engin a dezvaluit ca nu a incercat astfel de experiente, intrucat a crescut intr-o familie numeroasa, cu 3 surori, care nu-l rasfatau mai deloc si cu multi prieteni in curte. 

1394282175_xkidpt8ldu4

„Cand ma trezeam dimineata si nu reuseam sa-mi fac patul, nu ma gandeam ca o sa faca surorile mele treaba asta in locul meu. La noi in casa era o lege: Fiecare isi face singur patul… ” , a declarat Engin.

Frumosul actor a mai dezvaluit ca in copilarie nu a avut ocazia sa mearga des la cinema, motiv pentru care urmarea mai des pelicule la tv. Cu timpul, insa, interesul lui pentru arta cinematografica a luat amploare, iar de aici si pana la meseria de actor nu a fost decat un pas.  

De mentionat, ca de curand, Engin Ozturc a primit trofeul Murex D’Or 2015, pentru rolul lui Sehzade Selim in serialul Suleyman Magnificul sub domnia iubirii. 

Lasă un răspuns

