Paola Oliveira: Cred ca silicoanele si alte chestii de acest gen sunt facute pentru a imbunatati stima de sine

paolla_oliveira

Frumoasa actrita de origine braziliana, Paola Oliveira, cunoscuta pentru rolurile sale din telenovelele Belissima, O profeta, Amor a Vida, Malhação, Insensato Coração, a oferit de curand un interviu pentru revista Quem, in care a vorbit despre pozitia ei vizavi de chirurgia plastica, la care tot mai multe femei apeleaza in zilele noastre.

„Imi place fizicul meu. Arat bine in oglinda, dar recunosc ca m-am gandit sa-mi pun silicoane… Cred ca fiece femeie a vrut vreodata sa schimbe ceva la ea. Mi-as fi dorit sa am parul drept, dar il am buclat. As fi vrut sa fiu mai inalta, sa am picioare frumoase …Sunt pentru chirurgia plastica. Cred ca silicoanele si alte chestii de acest gen sunt facute pentru a imbunatati stima de sine, a declarat actrita.  

Cat priveste secretul frumusetii sale la cei 33 de ani impliniti, Paola declara: „Este uimitor, dar mă simt mai frumoasa acum. Am invatat sa ma stresez mai putin pe seama frumusetii. Nu am tinut niciodata nici sa ma ingras nici sa slabesc. Mi-am pastrat greutatea constanta, pentru ca asta e cel mai bine pentru mine.  Este o combinație de lucruri care m-a facut, la 33 de ani, să fiu mai fericita cu mine însumi decât la 23 de ani. Fac tot posibilul ca sa imbatranesc frumos. Sunt atenta cu expunerea la soare, ma machiez cu produse de calitate, folosesc creme de noapte si imi tin sub control regimul alimentar”. 

10947245_10153098049832904_9073793202934794658_n

Intrebata ce inseamna pentru ea o viata luxoasa, frumoasa bruneta a tinut sa mentioneze ca in zilele noastre, cel mai mare lux e sa ai timp liber. „In toata agitatia si haosul de azi e un lux sa citesti o carte, sa asculti muzica, sa privesti un film, sa mergi la piscina… Imi place sa petrec timpul cu familia mea, cu animalele mele. Am 11 de pisici și un catel pe nume Adja. Incerc sa-mi fac timp liber, ca sa-mi incarc bateriile.” 

Cat priveste latura amoroasa, Paola sustine ca nu este implicata la moment intr-o relatie si ca vechea iubire a invatat-o ca nu are nevoie de cineva pentru a fi fericita. 

Lasă un răspuns

