Luisana Lopilato: Ca lumea sa te admire, trebuie sa crezi in frumusetea ta

enhanced-15280-1409044098-1

Frumoasa actrita, interpreta si model, Luisana Lopilato(28 de ani) urmeaza sa devina mamica pentru a doua oara. De curand, prezenta la un eveniment organizat de L’Oréal Paris cu ocazia lansarii campaniei „Ma simt unica”, actrita cunoscuta pentru rolul sau din Erreway:4 caminos a vorbit despre sarcina ei: 

Sunt insarcinata in 14 saptamani si sunt foarte fericita. Vom vedea dacă sexul bebelusului este masculin sau feminin … asta pentru ca un medic mi-a spus sută la sută ca e de sex masculin, iar celălalt, sută la sută ca e fetita. Nu știu pe care din ei  să-l cred!

In cadrul aceluiasi interviu, Lopilato, a vorbit si despre frumusetea feminina. „Sunt sigura ca frumusetea vine din interiorul fiecarui om. Daca in interior te simti o zeita, atunci cand iesi pe strada esti sigura pe tine si asta ii face pe oameni sa te admire. Ca sa te simti admirata, trebuie sa crezi in frumusetea ta, sa te simti bine spiritual”.

Intrebata cat de mult a contribuit sotul ei, interpretul Michael Buble la imaginea de sine pe care si-a construit-o din 2011 incoace, Luisana Lopilato a declarat: „Acum, că  sunt insarcinata, am zile când mă simt urâtă si grasa… și Mike crede în mine mai mult decât o fac eu. Crede in mine ca actrita, ca femeie. Eu, uneori, pot fi mai critica cu mine insumi”.

Frumoasa blonda a mai vorbit si despre felul in care a invatat sa faca fata rautatilor pe care le citeste zi de zi despre ea pe net, declarandu-se o fana a retelelor de socializare, intrucat acestea ii permit zilnic sa pastreze un contact cu oamenii care o admira. „În rețelele sociale am citit si comentarii bune si comentarii rele despre mine. Uneori imi spun „Uh, cum le-as răspunde”. În general nu le blochez, dar daca se ajunge la un razboi intre fanii mei, obisnuiesc sa sterg acele comentarii.  Am înțeles că sunt oameni care te iubesc și oameni care nu te plac”

Lasă un răspuns

