O poezie pentru pici: Azi in casa-i adunare

1-Copilasi-dragalasi

Azi in casa-i adunare,

S-au strans toti, e jale mare,

M-au parat la gradinita,

C-am pupat ieri o fetita.

Stiu ca inca-s mititel

Si n-am bani pentru inel

Ca sa ma pot logodi 

Si s-o pup cand oi pofti,

Dar nu-mi place ca ai mei 

Imi tot cer sa fiu ca ei:

Retinuti la pupaceala

Pana o sa scap de scoala.

Pai, ce vremuri azi traim 

De nu ne mai pupacim ?

Daca rabd pan voi fi mare,

N-ati mai face adunare.

Autor – Cristina Birca

Lasă un răspuns

