Andreea Marin: Nu dau bani pe diamante!

andreea_marin

De curand, casa Andreei Marin, din Pipera, a fost pradata de hoti. S-a intamplat intr-o zi de vineri, cand vedeta tv era plecata din tara, iar sotul acesteia a iesit in oras sa ia masa cu un prieten. Inarmati cu rangi si cu cagule pe cap cei trei hoti au intrat in casa, scotocind prin lucruri si luand cu ei bani si bijuterii de suflet.   

Invitata la emisiunea Teo Show difuzata de Kanal D, Andreea Marin a povestit in detalii despre aceasta experienta neplacuta: 

„Eu nu eram acasa. Nu eram in tara, de fapt, eram plecata cu un pacient la Gibadem pentru o operatie. Veneam chiar in seara aceea. Chiar in seara aceea am sosit, undeva la miezul noptii, iar sotul meu a iesit sa ia masa cu un prieten si da, era o greseala ca n-a pus alarma, dar noi eram invatati sa stam acasa, cu prieteni mereu in casa, cu usile deschise, traind mereu simplu si normal… „, a declarat Andreea.

andreea-si-turc4-act-1

Fosta prezentatoare tv a mai adaugat: 

„E o casa decorata cu gust, pentru ca pentru mine e pur si simplu o pasiune. Probabil ca hotii si-au inchipuit ca vor gasi comori, diamante, sume de bani …Hotii n-au plecat cu mana goala. S-au dus in camera mea, unde ma machiez, avem si noi ca fetele un loc cu oglinjoara si unde aveam tot felul de bijuterii. Au luat toate aceste bijuterii, dar acestea nu sunt bijuterii valoroase, nu sunt pietre pretioase. Eu nu port astfel de bijuterii foarte complicate si prin urmare, nici nu le tin in casa. Da, aveam astfel de bijuterii ca orice om, de la mama, de la bunica, da, au fost luate toatele, insa acesta e principiul meu in viata nu dau banii pe diamante, pentru ca prin natura meseriei mele exista companii care se ofera sa mi le pun la dispozitie atunci cand merg la un eveniment …

Nu tin sume de bani importante in casa. Aveam aproape 10 milioane in casa in acel moment, pentru ca facem niste reparatii si ne trebuiau banutii astia. Nu e o paguba uriasa, dar mai mult e o paguba de suflet. Cel mai mult m-a durut faptul ca au disparut niste bijuterii ale fetitei mele, primite la botez. Le tineam acolo pentru a i le da cand va fi ea ceva mai mare. Nu stiu cu ce mare poveste se vor alege acesti oameni, pentru ca nu vor face mare avere din vanzarea acestor bijuterii, 90% dintre ele fiind bijuterii care nu sunt nici cu metale, nici cu pietre pretioase, ci de un pret mediu”. 

andreea-marin

Andreea Marin a declarat ca intre timp a intarit masurile de siguranta ale casei, invatandu-si lectia si ca hotii care vor incerca de acum incolo sa-i calce pragul, vor avea probleme serioase. De asemenea, fosta Zana a Surprizelor a anuntat ca urmeaza sa lanseze o colectie proprie de genti si sandale, care va purta numele Free by Andreea Marin si care va fi accesibila in vanzare mai tarziu. 

„Ele inca nu sunt pe piata. Deocamdata, am hotarat sa le port eu pentru un timp si-n scurt timp va fi gata http://www.shop.andreeamarinoficial.ro. Deocamdata eu le probez si vreau sa fiu sigura ca sandala asta e ce trebuie, e durabila … „.

2-andreea-marin-banica

In cadrul aceleeasi emisiuni, Andreea a fost pusa fata in fata cu un sir de intrebari incomode, cateva dintre acestea fiind:

1.Cand te-ai sarutat prima oara cu un baiat: 

„Eram deja mare. Era un sarut adevarat, undeva prin primul an de facultate. 

2.Care este cea mai mare diferenta de varsta acceptata de tine cand vine vorba de o relatie?

„Inainte sa fiu casatorita cu un barbat cu ceva mai tanar de un deceniu decat mine, poate ca as fi avut idei preconcepute, astazi,nu le mai am. Nu cred ca exista reguli, cred ca exista chimie intre oameni, atata tot. Poate fi oricat, atata vreme cat oamenii se inteleg, sunt atrasi unul de celalalt, fac o echipa impreuna si se iubesc pur si simplu. 

3. Care ar fi rivala ta Nr. 1 in acest moment in show-bizz?

In primul rand nu prea mai sant parte din acest show-bizz de ani buni. In al doilea rand, n-am avut niciodata, mi-am creat propriul drum si nu cred ca am avut o rivala sau un rival.

4. Ai furat vreodata ceva ?

Da, ii povestesc mereu fetitei mele aceasta istorioara, cu mine, sarind gardul la vecina Ioana si copiindu-l pe Nica din Humulesti, asa cum l-am vazut eu in Amintiri din copilarie, am vrut eu sa fur cireasa din copacul femeii si asa am si facut. N-o sa mi-o iert.

Lasă un răspuns

