Bianca Dragusanu: „Daca ai puterea si intelepciunea sa ierti, o faci”

bianca-dragusanu

Invitata la emisiunea Teo Show de la Kanal D, Bianca Dragusanu a vorbit despre despartirea de fostul ei sot -Victor Slav.  

„Nu vreau sa mai vorbesc despre el, pentru ca el nu mai vorbeste despre mine. Lucrurile sunt foarte clare intre noi”. 

Vedeta a mai dezvaluit ca nenumaratele impacari intre ei doi au fost in mare parte meritul ei:

„In dragoste si in razboi nu exista orgolii. Daca esti destul de matur, treci peste chestia asta cu orgoliul. Ok esti ranit, ok .. suferi. Daca ai puterea si intelepciunea sa ierti, o faci. Eu m-am dus de 100 de ori dupa el … si el a venit dupa mine, dar cred ca de mai multe ori m-am dus eu.”

Bianca a mai adaugat:

„Cu totii avem experiente nefericite. Pentru ca au fost nereusite, le-am dat la spate, nu vreau sa mi le aduc aminte. Toate sentimentele pe care le-am avut eu pentru acest om, nu aveau cum sa fie regizate sau impuse de cineva. Trairile mele au fost cat se poate de reale, suferinta mea a fost cat se poate de reala si iubirea mea a fost cat se poate de mare pentru el. Am avut o relatie foarte frumoasa, cu urcusuri si coborasuri, dar din pacate suntem intr-un punct in care fiecare trebuie sa-si vada de viata lui, pentru ca e mult mai sanatos.”  

Intrebata cum se intelege cu fostii ei socri, Bianca a tinut sa mentioneze ca acestia o iubesc foarte mult si ca intre ea si fosta soacra s-a legat o prietenie frumoasa, la care ea nu va renunta, indiferent cu cine a ales fostul ei sot sa ramana.

In aceeasi emisiune, Bianca a declarat ca este singura de ceva timp si ca daca ar fi sa aleaga intre un barbat frumos si unul cu bani, ar prefera un barbat frumos, intrucat bani pot face impreuna. 

Lasă un răspuns

