Plaja de la Brighton: oaza de relaxare pentru stranierii din UK

IMG_0189

Marea Britanie nu e nici pe departe destinatia perfecta de vacanta pe timp de canicula si asta pentru ca plajele sale sint foarte posomorate, iar timpul – timpul aici e mai mereu capricios. In plus, apa rece, putinele fete in costume de baie sexy si pescarusii obraznici, care iti vaneaza la tot pasul gustarile sunt alte carti de vizite ale plajelor de aici, si mai exact ale plajei din Brighton- un orasel dragut situat la cateva ore distanta de Londra. 

IMG_0187

Vara trecuta am avut si eu ocazia sa fac plaja in UK. Am fost la Brighton. Am apucat o zi frumoasa, insorita si calda. Erau 19 grade in termometre, dar apa a fost atat de rece, ca nu am avut chef nici macar sa-mi balacesc talpile. Cu toate astea, plaja era plina ochi: plina ochi cu pietricele de toate marimile si formele, si oameni evadati pentru cateva ore din plictisoasa si urata Londra. 

IMG_0188

Mi-a placut la Brighton, poate nu atat plaja, cat oraselul in sine: plin de culori, cladiri aratoase, oameni binevoitori si fericiti, si strazi curate. Mi-a placut la Brighton pana si aerul pe care l-am rasuflat – un aer curat si racoros, de mare, de la care, sub privirile tandre ale soarelui, am prins si un bronz dragut in doar 4 ore. Drumul pana acolo a fost foarte obositor: a trebuit sa schimb mai multe trenuri si metrouri pline ochi cu lume, dar a meritat.

IMG_0195

A meritat, pentru ca la Brighton am inteles ca plaja poate sa-ti aduca satisfactie si liniste sufleteasca si fara a incerca marea cu talpile … stand pur si simplu relaxat pe mal si admirand un apus frumos de soare departe de pistruiata Londra si mutrele ei inacrite.

Lasă un răspuns

