Fara restrictii alimentare in maternitatile din Londra

imageToamna aceasta am trait prima mea experienta de mamica. Puiul meu dulce a venit pe lume intr-o maternitate din Londra. A fost o  experienta frumoasa si mai putin dureroasa decit ma asteptam. Am avut norocul de o moasa draguta si grijulie, care chiar daca era abia la inceputul carierei sale, mi-a inspirat incredere din prima cu amabilitatea ei si energia ei pozitiva. Si colegele ei de serviciu au fost dragute cu mine.

De fapt, toata lumea din maternitatea de la Whipps Cross University Hospital s-a purtat cu mine ca cu o printesa. Ce mi-a placut mai putin acolo e  meniul, care ne-a fost servit la pat  de 3 ori pe zi: un meniu absolut fara nici o restrictie pentru mamicile care alapteaza, un meniu zilnic cu vreo 7 feluri de bucate din care eram indemnate sa alegem ce ne pofteste inima.  

La micul dejun, se servea de obicei piine prajita(alba sau neagra) cu unt, gem de fructe si deja la alegere: ceai cu lapte, cafea sau ciocolata calda. Cit priveste prinzul si cina, aici puteam opta intre cartofi paI cu peste, macaroane cu cascaval topit si conopida, pastai cu cartofi si piept de pui, iar la desert prajitura cu ciocolataa sau fructe(banane sau portocale) si suc de mere sau portocale.

Mincarea nu ne-a costat absolut nimic si chiar de nu a fost tocmai pe gustul meu, m-a bucurat enorm, pentru ca in sala de nastere abia de ma puteam impaca cu gindul ca va trebui sa ma despart pentru un timp de ciocolata🙂

Asa ca, dragele mele cititoare, la Londra bucuriile traite la sfirsitul travaliului, nu contenesc in sala de nastere. Cel putin nu la Whipps Cross University Hospital.

Lasă un răspuns

