Departe de inima ta

ganduri

Cad umbre reci pe umerii mei goi

Si dupa geam lupta necontenite ploi

E asteptarea lant ce imi sugruma inima

De cand sufletul tau alaturi nu ma vrea.

Potop de umbre patu-mi invadeaza

Plecarea ta m-a dezvatat sa fiu viteaza,

Te-ai dus si parca mi s-a rupt din piept o parte

Ne-am spus candva atatea vorbe dulci si toate-au fost desarte.

Doar eu cu mine astazi am ramas,

Nefericirea chipul isi arata-n fiecare ceas,

De-as fi stiut ca fara dragoste nu-i viata

Te-as fi iubit cu inima viteaza.

Autor- Cristina Birca

Lasă un răspuns

