Copilul meu preadulce

IMG_1707

O inima cit un graunte bate-n mine

Si fericita sunt cind te stiu bine,

Copilul meu prea dulce si multasteptat

Venirea ta pe lume ma face-un om bogat

O ploaie de emotii calde ma-nveleste

Cind talpa ta pe burta mea ghidus zimbeste

Si eu incerc s-o gidil si iti tot soptesc

Copilul meu prea dulce, te iubesc!

Tu vocea din burtica mi-o recunosti indata

Si fara nici o frica ma-ntrebi de al tau tata

Cunpsti deja cind vine grabit de la servici

Si-ti lasa pe burtica o tona de pupici

Copilul meu prea dulce, astept cu nerabdare

In brate sa te string, sa-ti dau o sarutare

Si-apoi o viata toata sa te-auzim zicind

Mamica mea prea dulce, Taticul meu prea blind!

Autor-Cristina Birca

 

Lasă un răspuns

