Sacrificiul de MAMA

mummy-arms-full-of-love

De cind am devenit mamica, am inceput sa am mai putin timp pentru mine: mai putin timp pentru a ma admira in oglinda, mai putin timp pentru a rasfoi o carte sau a insira citeva ginduri pe blog.

Am mai putin timp pentru discutii de suflet la un ceai cald cu cei ai casei, mai putin timp pentru shoppingul si gatitul facut din placere… Nu ma pling ca mi s-a furat timpul, ci sunt recunoscatoare pentru toate astea lui Dumnezeu, pentru ca pina a fi mama aveam prea mult timp pentru lucruri care ma epuizau fara rost, iar acum linga puiu meu am o eternitate pe care o traiesc obosita, nedormita, flaminda, insetata, dar cu inima plina de fericire, dragoste, speranta si pace … Plina de sentimentul ca viata mea are un rost. Multumesc, Doamne pentru tot!!!

Lasă un răspuns

