Pelin Karahan: Sa fii mama, nu-i deloc usor!

 

image

Indragita actrita de origine turca, Pelin Karahan, cunoscuta pentru rolul lui Mihrimah Sultan in serialul Suleyman Magnificul se plinge de putinul timp liber pe care il are de cind fiul sau a facut primii pasi.

image

Intr-un interviu acordat site-ului Gecce, Pelin a declarat: „Sa fii mama, nu e usor. Mereu ai cite ceva de facut. Nu ai un minut liber. In plus, fiul meu a inceput sa faca primii pasi, e un copil energic si sunt nevoita sa il urmez peste tot. In fiece zi invat ceva nou”.

image

Pentru aceeasi publicatia actrita a dezvaluit ca in 10 ani de cariera, nu a primit nici o oferta buna pentru a-si face aparitia intr-un film, motiv pentru care nu se poate inca lauda cu o astfel de realizare, iar cit priveste retelele sale de socializare, Pelin obisnuieste sa-si administreze doar contul de Instagram, celelalte conturi fiind administrate de mama sa.

Intr-un interviu publicat recent de revista Sozcu Pazar Pelin Karahan a mai dezvaluit ca viseaza sa isi deschida propria patiserie. „Imi place sa gatesc si visez sa imi deschid propria patiserie. In timpul filmarilor pentru serialul Suleyman Magnificul, am lucrat gratis ca chelnerita intr-o patiserie timp de doua luni. Clientilor nu le venea sa creada ca insasi Mihrimah Sultan ii serveste… Am vrut doar sa invat cite ceva din meseria asta, iar astazi le sunt recunoscatoare proprietarilor ca mi-au dezvaluit atitea secrete culinare”.

Lasă un răspuns

