Singuratate-n doi

image

E indoliata ploaia dupa geamul meu

Si inima se-neaca in pareri de rau

Ca linga mine am un om zgircit in dragoste    Adevarata,

Ca n-am sa mai iubesc pe altul viata-mi toata.

Suspinele imi taie inima in doua,

Iubirea ta e-o zi in care dupa geam doar ploua

Si juramintul prea frumos pe care mi l-ai daruit cindva

Al citilea mormint il sapa in inima mea ?

Esti linga mine, dar atit de singura ma simt  acum

Pasim in doi, dar fiecare pe-al sau drum

Si cit va mai dura sa stiu ca nu te am ?

Cit va mai plinge ploaia dup-al nostru geam ?

Autor – Cristina Birca

 

Lasă un răspuns

