Lectie de viata: Cel mai frumos zimbet

image

Cel mai frumos zambet il au mamele, copii si florile. Un zimbet cald si plin de mingiiere, un zimbet datator de viata, de bucurie, de implinire… Un zimbet care trateaza ranile sufletului si face sa ingenuncheze in fata lui orice orgoliu. 

Zimbetul asta sfint, fara pic de rautate si plin de pace … Zimbetul asta mi-a vegheat copilaria, mi-a daruit curaj si vointa, m-a invatat sa iert si sa cred in bunatatea oamenilor, in regretele lor si in puterea lor de a invinge raul prin bine. 

O vad pe mama in fiece floare si orice suris de-al ei il asociez cu o gradina rupta din rai. Chiar daca florile nu sunt vesnice, stiu ca zimbetul ei nu va  imbatrini niciodata …Stiu ca zimbetul ei e cel mai frumos din toate cite mi-a fost dat sa vad pe lumea asta … Zimbetul ei, zimbetul copilului meu si zimbetul florilor sunt cele mai frumoase declaratii de dragoste pe care mi le-a facut viata. 

 

Lasă un răspuns

