Lectie de viata: Sint frumoasa, frumoasa, nu sexy !

image

Nu sint genul de femeie care se infometeaza dupa orele 6 sau alearga disperata la sala ca sa impresioneze barbatii cu formele sale… Nu sint genul de femeie care isi dezgoleste trupul si isi innoieste cu carul lunar garderoba ca sa defileze in gura lumii si sa stirneasca invidii, fiind catalogata drept Bomba Sexy …

Nu sint o papusa care isi pierde zilele in oglinda acoperindu-si fata cm cu cm cu farduri si pudra sau impodobindu-se cu bijuterii din cap pina in picioare ca pomii de Craciun. Nu port tocuri sau haine de firma doar ca sa fac o impresie mai buna si nu mi-e frica sa ies necoafata sau nemachiata pe strada…

Prefer sa imi fac simtita prezenta cu ceea ce am in suflet si in cap…, iar cit priveste frumusetea, sint naturala, sint modesta, sint frumoasa de la mama-natura, de la bucuria de a fi mama si sotie..!Sint frumoasa si de la mama care mi-a dat viata… Si putin imi pasa mie ca-mi numarati ridurile, kg, pungile sub ochi …Tot ce am e al meu, nu sunt artificiala! Sint frumoasa, frumoasa, nu sexy, pentru ca nu mi-am cumparat frumusetea, ci am primit-o la nastere! Sint frumoasa, nu sexy, pentru ca nu tin sa sucesc mintile barbatilor! Eu ma multumesc cu inima unui barbat: Barbatul care va gasi in mine frumusetea intregii lumi!

Lasă un răspuns

