Ploaia

image

Ploile sunt si ele doctori de suflet .. Asa cum e si muzica, asa cum e si mama .. Asa cum e si imbratisarea omului drag sau zimbetul propriului copil. Si daca ploua dupa geam, e pentru ca prea multe suflete tinjesc dupa iubire!

Urasc doctorii, de fapt, mi-e teama de ei, pentru ca ei se fac stapini peste viata mea cu sau voia mea. Urasc ploaia si mi-e frica de ea, pentru ca ea imi inrobeste viata si ma arunca in bratele singuratatii… Urasc toamnele, pentru ca toamna am cei mai nefericiti ochi… Am cei mai nefericiti ochi pentru ca ploaia spala sufletul si cu ei oglinda lui … Dar cum ramine cu mintea? De ce ea nu se spala de tot raul cu fiece ploaie? Pentru ca ploile sunt doctori de suflet, nu si de minte? Si mintea cine ne-o mai trateaza daca se imbolnaveste? Curcubeul de dupa ploaie !   

Lasă un răspuns

