Teorema barbatilor adevarati

img_1174

Nu ma privi ca pe-o icoana,

Nu te-astepta sa fiu perfecta,

Nu-mi da iubire de pomana,

Si-apoi nu ma distruge ca pe o insecta!

Nu sint eu genul de femeie,

Nascuta ca sa-ti fac pe plac,

Sint firava precum o orhidee,

Dar am curaj cind sufar sa nu tac.

Te crezi barbat cu drept deplin asupra mea,

Dar  nu-i barbat acel ce umileste,

Luindu-mi in sclavie inima

Iubirea ce o simt se injumatateste…

Barbatilor adevarati le sta in fire

Sa daruiasca o poveste din iubire,

Sa nu cerseasca dragoste divina

Sa faca din femeia lor Regina!

Autor -Cristina Birca

Lasă un răspuns

