Lectie de viata: Dragostea neimplinita e cea mai mare incercare a vietii

img_2507

Dragostea nereciproca e cea mai mare incercare a vietii. Daca ii cazi in capcana, te lipsesti de respectul de sine, te lipsesti de curajul de a avea linga tine un om pe care il meriti. 

Un suflet neimplinit e un destin condamnat la singuratate. Iubesti la infinit, dar iubirea asta nu se inmulteste… Iubirea asta nu duce nicaieri, pentru ca e o iubire schioapa, oarba, surda si muta -o iubire ce nu are leac si nici vointa de a se trata. 

Iubirea asta se hraneste zilnic cu suferinta: cu suferinta ta si fericirea celui/celei pe care o iubesti. Si tu si eu am iubit fara sa fim iubiti, si tu si eu am trait fara sa ne bucuram de viata, si tu si eu am  ucis in noi „Eu-l nostru” cladind pe el castele de nisip…

Ne-am ingenuncheat pe noi, ne-am impietrit inimile, ne-am inlantuit sufletul in sperante -toate aceste incercari de ce le-am facut parte din vietile noastre? Pentru ca o dragoste, fie ea si neimplinita ne implineste mai mult decit lipsa ei. Pentru ca uneori a iubi inseamna mai mult decit a fi iubit!

Lasă un răspuns

