Nu-mi esti tu presedinte

img_2508Ma simt orfana de tara
Si tu mi te crezi presedinte
Strainii nu m-au hranit cu atita piine amara
Cit tu ai aruncat cu noroi in viitorul copilului meu si a celui ce-mi e parinte
Minciuna, batjocora, tradare –
Pe toate le vad doar la tine
Te crezi de neinvins sub soare
Tu nu esti presedinte, tu esti o Rusine!
Veni-va ceasul judecatii
Caci toate sunt pina-ntr-o zi
Vei da socoteala dreptatii
Ca ieri ai decis pentru noi ce va fi
Traieste-ti minciuna si falsul
Si fii presedintele lor
Al celor ce nu-si baga nasul
Si-ti stau cuminti sub picior
Eu nu-ti recunosc puterea
Orfana de tara ma simt
Nu pot sa accept durerea
Sa te accept presedinte, ar insemna sa ma vind!

2 răspunsuri to “Nu-mi esti tu presedinte”

  1. Scris cu sufletul! Cum poți fi preşedintele veneticilor, când băştinaşii te urăsc? Cu admirație!

Lasă un răspuns

