Cartofi gratinati la cuptor

img_3153

Ingrediente:

  • 7 cartofi mari
  • brinza de vaci
  • carne de pui
  • un pahar de bere
  • sare, piper, ulei, usturoi
  • 3 oua
  • cascaval ras
  • unt

Taiem carnea si o prajim pe tigaie in putin ulei , dupa care adaugam si cartofii curatiti si taiati. Eu am marinat preventiv carnea intr-un pahar de bere cu sare, pipet, usturoi tocat si un cubulet de Maggie- timp de o ora in frigider. Cind cartofii si carnea s-au prajit, am uns tava de copt cu putin unt, am amestecam cartofii, carnea, ouale si brinza de vaci si am pus totul in tava de copt. Deasupra am ras cascaval si am dat totul la cuptor pina s-a rumenit frumos deasupra.

Lasă un răspuns

