Actrita Berguzar Koral: Nu sint inca pregatita pentru un concert solo

img_3251

Actrita de origine turca Berguzar Korel, cunoscuta pentru rolul lui Sehrazat in serialul 1001 de nopti a oferit de curind un interviu in presa turca, in care a vorbit despre cariera ei muzicala. „Am avut norocul sa lucrez cu o echipa de profesionisti, iata carui fapt i se datoreaza rezultatul obtinut”. Intrebata cind urmeaza sa organizeze primul ei concert solo, Berguzar a declarat: „Cred ca nu sint inca pregatita pentru un astfel de eveniment, si-apoi astfel de evenimente sint foarte costisitoare” . 

img_3254

Cit priveste criticile aparute la adresa talentului ei muzical, frumoasa bruneta sustine ca au fost putine, mult mai putine in comparatie cu laudele primite, iar printre cei mai inraiti fani ai ei se numara chiar fiul actritei, care a tinut sa ii aminteasca de Ziua Mamei, ca este o interpreta talentata.

img_3253

In acelasi interviu, Berguzar a vorbit si despre multasteptata vacanta petrecuta in sinul familiei, departe de casa, impreuna cu sotul ei -actorul turc Halit Ergenc.”Am vizitata Kenya, insulele Maldive, Londra, Paris, Amsterdam si multe alte locuri. M-a fascinat in mod special stilul de viata al africanilor si anume faptul ca acolo fericirea nu te costa mai nimic. Africa si-a pus intr-atit amprenta asupra mea, incit odata ajunsa in insulele Maldive mi-am scos incaltamintea si nu am incaltat-o decit abia la plecare. Timp de o saptamina nu am purtat decit un maiou, un costum de baie si o pereche de sorti. Dupa o astfel de experienta am ajuns la concluzia ca noi oamenii singuri ne complicam existenta”.

Dupa succesul obtinut cu serialul 1001 de nopti, celebrul cuplu de actori pe ecran si in viata de zi cu zi, Berguzar Koral si Halit Ergenc, revin pe micicle ecrane intr-o noua productie turceasca Vatanim Sensin- Tarimul meu natal- o poveste de dragoste imposibila pe timp de razboi. 

Lasă un răspuns

