Scrisoare catre Domn primar

img_6983

Domn primar de Chisinau, 

Toti zic ca esti baiat rau

Eu, insa, am alta parere

Esti ca toti ce-s la putere

Doar ca dintre toti, mata,

Ai facut macar ceva

Ai adus si-ai pus pe roate

Troleibuze noi, curate,

Nu stiu zau chiar cum se face,

Dar mie placere-mi face

Sa le vad cum trec grabite

Si duc fete fericite 

Iar cind urc la bordul lor

Ma gindesc de-am sa ma-nsor

Am sa-mi duc a mea mireasa 

Cu troleul pin acasa

Autor- Cristina Birca

Un răspuns to “Scrisoare catre Domn primar”

  1. Frumoase gânduri, să creșteți mari, poate mai survin și alte schimbări spre bine!

Lasă un răspuns

