Lectie de viata: Curajul de a trai

img_4271

Imi lipseste curajul: fie curajul de a-mi schimba viata, fie curajul de a continua sa o traiesc. Si simt cum altii traiesc in locul meu viata mea si eu o traiesc pe a lor… Traiesc viata pe care am ales-o presata de frici, de gura lumii, de judecata de apoi si de mina lui Dumnezeu… Traiesc o viata atit de straina de bucuria sufletului meu…

Traiesc ceea ce merit sau mai bine zis traiesc ceea ce am avut curaj sa aleg… Poate daca as fi ales cu inima, inima ar fi fost fericita, dar cind alegi cu nevoia de a fi pe plac altora, ajungi sa traiesti viata altora! 

Traiti cu curaj! Traiti-va vietile voastre!

Lasă un răspuns

