Lectie de viata:Fericirea e acolo unde e o famlilie!

img_5555

Fericirea nu traieste doar la poarta raiului. Mai sint si fericiri pamintesti pe lumea asta si una din ele e Familia mea! Ea e Raiul meu pe pamint! 

Stiu ca Dumnezeu a creat acest rai pentru mine si mi l-a lasat in grija cu toata increderea ca nu il voi dezamagi. Si eu nu-l voi dezamagi pentru ca chiar de am in mine singele Evei, imi iubesc raiul mai mult decit imi iubesc curiozitatea feminina… 

Nu va privati de fericire! Construiti-va raiuri pe pamint si faceti-l pe Dumnezeu sa zimbeasca. Zimbetul lui va veghea asupra caselor noastre si o viata va fi de-ajuns sa ne potolim foamea de fericire ! Fericirea e acolo unde e o FAMILIE, o CASA in care se aud zimbete de copii si se simte multa dragoste si respect!

Lasă un răspuns

