Cu o alunita rupta nu ii sperii pe englezi

O vorba veche din popor zice ca daca iti rupi o alunita si iti singereaza, ai toate sansele sa faci cancer de piele. Din nefericire am trait si eu recent aceasta experienta: in timp ce imi alaptam copilul, acesta mi-a ranit alunita de pe piept pina mi-a dat singele. Norocul meu ca am reactionat de indata si nu a reusit sa mi-o desprinda definitiv. 

Fiind fiica de asistenta medicala, primul lucru care mi-a venit in minte in acel moment a fost sa pun pe alunita un tampon cu betodin si sa stopez singerarea. Odata oprita singerarea, am dat un search pe google ca sa ma informez la ce sa ma astept de acum incolo. Nu am mers de urgenta la medic, cum ne sfatuie dermatologii, si nu pentru ca nu aplec urechea la sfaturi medicale, ci pentru ca locuind la Londra, stiam deja ca medicii de aici de la GP( policlinica de sector) nu se vor obosi sa ma consulte, pentru ca nu aveam o programare prealabila si-apoi in zi de vineri -nu le voi inmuia eu inima cu o alunita ranita. 

Dupa trei ore de la neplacutul incident, de la prea multa informatie citita pe net si cu frica pentru ziua de miine, poate nu atit pentru mine, cit pentru copilul meu, mi-am luat inima in dinti si am mers la GP. La receptie am povestit ce mi s-a intimplat si am cerut sa ma vada un medic, dar raspunsul care l-am primit a fost si cel la care ma si asteptam: Astazi nu e cu putinta, sunati la numarul cutare si faceti o programare pentru miine la un alt GP care activeaza si in weekend. 

In fine, am sunat, m-au programat la un alt GP de sector -206Higham Hil Medical Center si am asteptat cu sufletul la gura vizita la medic. A doua zi, am mers acolo, am anuntat la receptie ca am o programare si m-au rugat sa completez un formular dupa care m-au invitat in cabinetul unei doctorite. Doctorita a fost foarte amabila, lucru care m-a surprins placut si cu care nu prea sint obisnuita in UK. Vizita la medic ca de obicei nu a durat mai mult de 5 minute. Mi-a examinat alunita, mi-a zis ca nu pare sa fie ceva grav, dar e nevoie de timp pentru recuperare. M-a rugat sa-i fac poze zilnic ca sa vad daca se modifica culoarea. Din cauza plastureluu pe care mi l-am pus acasa, in jurul alunitei s-a creat o pata rosie, pe care doctorita a luat-o drept un simptom de posibila infectie, motiv pentru care mi-a dat si o prescriptie(Flucloxacillin 500 mg antibiotic o capsula de 4 ori in zi, care cica pot sa le iau si in alaptare – , dar cu conditia sa nu iau medicamentele decit daca roseata nu dispare azi-miine si deci e un semn de infectie. Si pe final, atit a avut de zis: semne de ingrijorare nu vad, dar e de dorit sa te consulte si un dermatolog. Nu mi s-a pus nici pansament, nici plasture, nimic… poate pentru ca aici nu e Acasa si eu nu sint de-a lor… dar daca stau sa ma gindesc mai bine, si pe ai lor nu ii sufla nimeni pe rana, pentru ca asa e medicina la Londra -Free si No stress!

Lasă un răspuns

