O poezie pentru pici: Bicicleta

img_2407

Ies cu mama la plimbare

De mina ca-s baiat mare

Si nu ma grabesc deloc 

Caci sint ascultator foc

Si cind fug netam-nesam ca o racheta

Mami stie c-am vazut o bicicleta

Ma mir cum de stau ele parcate 

La vecini in fata casei si nu sint furate

Eu cu ochii le-am furat de-atitea ori

Cind le vad, ma trec asa fiori

Zici ca ele-s a mea dragoste dintii

Pentru ele pot sa si renunti la jucarii

Si de dragul lor stau neclintit pe trotuar

Si-i fac mamei capul calendar

Dinsa vrea sa-nvat a merge singurel

Sa nu stea cu frica cind stau copacel

Si eu suparat ca mama n-are bicicleta

Fac doi pasi si cad zicind: iar mami vrei tu sa ma faci vedeta 😋😋😋

Autor -Cristina Birca 

Lasă un răspuns

