Lectie de viata:Bunatatea

img_5700

Bunatatea in zilele noastre e inselatoare. De cele mai multe ori ea e asemeni cascavalului pus in capcana: ti se intinde pe tava, ca mai apoi aceeasi mina care te-a hranit, sa te si palmuiasca. Asta e, traim vremuri in care sa fii bun, inseamna sa deschizi ochii la suferinta altora, pentru ca ea s-ar putea sa iti fie de folos.

Cu totii am cunoscut o astfel de bunatate macar o data in viata. Multi dintre noi am si incercat-o pe pielea noastra. Am fost buni cu noi si cu alti, am fost darnici in bunatate cu vorbe si fapte. Am fost asa pentru ca sa fii rau in zilele noastre inseamna sa tii lumea la dinstanta, iar bunatatea, bunatatea te ajuta sa tii lumea la picioarele tale! 

Lasă un răspuns

