Lectie de viata: Alaptarea e simburele de dragoste, ale carui roade le vom culege la batrinete!

IMG_7116

Sint mame care isi hranesc copii cu lapte praf din lipsa de lapte matern si ele nu sint de judecat .. sint mame care isi hranesc puii cu lapte praf pentru ca alaptarea le afecteaza sinii si ele tin la aspectul lor exterior mai mult ca la o relatie mai apropiata cu copii lor …Sint mame care aleg sa fie implinita ca sotie, ca femeie, ca carieriste si pune necesitatile lor mai presus de necesitatile unui copil …Daca alaptarea e un chin si un efort si un sacrificiu pentru care nu esti pregatita atunci am curajul sa spun ca nu exista suficienta dragoste la mijloc pentru propriul copil, pentru ca daca ar exista aceasta dragoste, tot ce tine de copilul tau nu trebuie sa fie privit drept o povara.

Da, sint sigura ca o sa ma judece multi pentru parerea pe care o am, multi o sa spuna ca sint o mama de moda veche, dar. daca natura a creat laptele matern si a oferit aceasta sansa doar mamelor, inclin sa cred ca asta ar trebui sa faca parte din experienta „A fi mama” si nu o Mama pur si simplu, pentru ca mame sintem multe femei pe acest pamint, dar Mame Eroine sint atit de putine… Am avut si am o Mama Eroina si vreau sa imi cresc copilul cu acelasi sistem de valori! Nu cred ca sint in drept sa aleg in locul copilului meu ce e mai bine pentru el!

Eu am ales odata in locul lui: I-am dat viata, fara sa ii cer parerea!, de acum incolo trebuie sa ii ofer tot ce am mai bun in mine -dragoste neconditionata, timp nelimitat, un exemplu demn de urmat si nu in ultimul rind – siguranta ca e pe miini bune, ca are o Mama Eroina! 

Alaptati daca aveti aceasta sansa! Alaptarea nu e un chin, e e simburele de dragoste pe care il sadim in copii nostri in tinerete si ale carui roade le vom culege de-a lungul vietii, dar mai ales,cind vom fi batrini si neajutorati …

 

 

Lasă un răspuns

