Arhivă pentru Iunie 14, 2017

Brightonul plin de surprize

Posted in Calatorii si destinatii celebre with tags , , , on Iunie 14, 2017 by crinapopa


Plaja din Brighton – orasul care m-a cucerit acum doi ani, m-a surprins mai putin placut anul acesta. Poate pentru ca am ales sa o vizitez acum, la inceput de iunie cind sezonul estival abia incepe si afara nu avem mai mult de 19 grade in termometre. De la Londra si pina acolo faci in jur de o ora si ceva minute cu automobilul. Drumul e destul de plictisitor, unde mai pui ca ai sansa sa dai de trafic, dar odata ajuns la destinatie, plaja frumos amenajată iti tămăduiește plictiseala. 


In plus, mai puteti vedea de parade de nudiști in zona, cum mi s-a intimplat si mie anul asta, de altfel, iar asta poate fi o surpriza placuta sau neplăcuta, asta deja dupa gustul fiecaruia. Cu parcarea acolo e ceva mai complicat: 

1. Toate locurile de parcare de pe plaja sint mereu ocupate

2. Locurile de parcare private din zona sint foarte costisitoare. Pentru o ora de staționare, trebuie sa scoti din buzunare cinci lire. 


Plaja din pietre si nisip poate fi o mare bucurie pentru copii mici. Baietelul meu, cel putin, s-a distrat pe cinste acolo, unde mai pui ca si caruselul e acolo si are preturi acceptabile -de la doua lire in sus. 


Cu localurile din zona, nu prea ma pot lauda. Anul asta am intrat intr-un local mexican. Tot ce pot sa spun: bucatele mexicane nu sint pe gustul meu!Pentru platoul din poza am scos din buzunar 28 de lire. Aici deja fiecare alege ce ii place, iar la capitolul localuri chiar ai de unde alege, atit pe plaja, cit si in preajma. 


In fine, e frumos la Brighton, desi cu scăldatul in iunie aici e mai complicat la cit de rece e apa. Iar la intoarcere o sa mai aveti parte de o surpriza: toate drumurile duc la podul reginei, care va vor mai scoate din buzunar inca in jur de 3 lire!