Vacanta in Zakynthos


Anul acesta, in sfirsit, dupa ce am devenit parinti in 2015, ne-am permis si noi o vacanta binemeritata. Destinația nu am ales-o la intimplare. Pentru ca e luna iunie si in iunie aici e cald si ploua foarte rar, am decis sa mergem in Grecia- tara pe care nu am avut ocazia sa o vizitam pina acum, dar despre care am auzit doar de bine. Am ales o insula de prin sud si anume -Zakynthosul! Si de data asta nu am ales la intimplare, plaja Navagio si broaștele țestoase – mascotele insulei, ne-au determinat sa ne oprim aici. 


Ne-am cazat la un hotel de 3 stele -Plaza Palace, hotel despre care am si cuvinte de lauda si Obiecții, dar despre asta va povestesc mai tirziu.

 Hotelul dat se afla la 5 minute distanta de o superba plaja de nisip, cu intrare lina, plaja curata si moderat de populata. Plaja se afla in stațiunea Tsivili, o stațiune linistita, ideala pentru vacantele familiilor cu copii. Intrarea in apa e una lina si plus la toate mai puteti vedea peștișori in ea. Apa ajunge cel mult la nivelul bazinului chiar si la 8-10 m de plaja. 



Apusurile aici sint superbe, cit priveste răsăritul, nu am apucat nici unul, de la prea multa pofta de somn. Apa -curata, nu chiar ca lacrima cum am gasit-o in excursie la plaja Navagio, dar iti vezi picioarele clar prin ea. Taverne – cite vrei ! 


Motociclete cite vrei, ba chiar si trăsuri cu cai- totul e la dispozitia ta, daca ai bani in buzunar! Pentru o tura cu trăsura, tre sa scoti din buzunar intre 10-20 de euro, in functie de itinerariul ales. Străzile sint curate, desi nu au urne la tot pasul, in schimb au locuri speciale pentru mucurile de tigari. 


Stațiunea e una linistita, asta cu exceptia hotelurilor unde sint cazați englezi, care au mai mult chef de distractii nocturne in zona. Dar, zona e de fapt mai mult populata de romani, polonezi, olandezi si desigur -moldoveni.


Partea proasta a acestei locații e apa de la robinet, care e strict interzisă pentru consum -asta deoarece iti garanteaza o durere de burta de aia care iti taie cheful de vacanta si desigur -țânțarii pupaciosi. 


Cit priveste preturile- in Tsilivi, sint destul de multe supermarketuri unde poti gasi apa si cutii de bere pina la 1 euro, iar daca te hotarasti sa mergi la o Teresa sa iei masa, va trebui sa scoti din buzunar pina la 10 euro. Ce mai puteti vedea prin împrejurimi? Multi copaci de măslini ! Insula e foarte uscata din lipsa de ploi, iar măslinilor le prieste clima data! 



Daca va hotariti sa mergeti in excursii: va recomand cu drag plaja Navagio -o plaja cu apa cristalina, protejata de stinci mari si vase naufragiate acolo de ani buni si multe pietre albe de toate mărimile gata sa te enerveze la intrarea in apa.

 

E de o frumusete rara! Ve-ti parcurge cam in jur de o ora pina la ea cu vaporul, iar in drum spre ea ve-ti intilni si alte atracții turistice. Vaporul sau barca cu motor o luati chiar din portul Zakynthos, care va va uimi la fel de placut cu priveliștile sale! 

Lasă un răspuns

