Dana Rogoz – mireasa acestui week-end

La 14 iulie, ziua în care Franța își marchează independența, prezentatoarea tv Dana Rogoz a decis să-și unească destinul cu regizorul Radu Dragomir. Cei doi s-au cununat religios religios la Palatul Mogoşoaia după o relație de 8 ani. Nunta  a fost exact aşa cum şi-au dorit. „Totul este exact aşa cum am visat, exact aşa cum mi-am imaginat că o să fie la nunta mea! Sunt foarte fericită!”, a declarat mireasa.

Petrecerea s-a desfășurat în aer liber într-un decor de poveste. Multe dintre decorațiuni au fost confecționate chiar de mireasă. Dana și Radu şi-au făcut apariţia la cortul alb la “bordul” unei biciclete roşii. Cît privește domnișoarele de onoare – 5 la număr, acestea au purtat rochii în culoarea lavandei și coronițe împletite din flori de mușețel. Printre acestea s-au numărat cele mai bune prietene ale Danei – Adela Popescu și Laura Cosoi. Rochiţa purtată de Dana în ziua nunţii sale a fost o creaţie Parlor by Veronica Zaharia. În păr mireasa a purtat o mică bijuterie vintage. 

Printre invitații de onoare s-au numărat vedete din show bizzul autohton: Andreea Esca şi Alexandre Eram, Cabral şi Andreea Ibacka,  Radu Vîlcan,  Amalia Enache, Iulia Vîntur, Răzvan Fodor, Pavel Bartos, Adelina Chivu, Alina Chivulescu, Aylin Cadîr.

Astăzi, pe contul ei de Facebook, Dana a exclamat: M-am maritat!!! Ieri am avut nunta si a fost incredibil de frumos! Absolut MINUNAT! Un vis!. Pozele de la nunta Danei le puteți admira pe blogul ei 
http://danarogoz.onemagazine.ro/?p=9233

Cele mai frumoase domnisoare de onoare ale anului: Adela Popescu si Laura Cosoi

Lasă un comentariu